Cel mai sanatos mic dejun
Meniu blog
Retete cu ulei de masline

Cel mai sanatos mic dejun

 Andreea Eleni Halikias
 21-01-2020
 0 comentarii

Cel mai sanatos mic dejun este si cel mai putin conventional. Mai mult pentru că e lichid J și pe deasupra verde. Ai ghicit. E vorba despre un smoothie verde și îți garantez că va fi cea mai bună decizie pe care ai luat-o pentru sănătatea ta.

De ce? În primul rând, clorofila în care abunda frunzele verzi are o structura foarte asemanatoare sangelui uman si studiile au demonstrat ca protejeaza organismul impotriva cancerului, il ajuta sa elimine toxinele si pastreaza lichidele vitale in stare pura. [dr. Marian Claudiu Paraschiv - Tratat pentru alimenația naturală a omului]

Apoi, vei descoperi câteva beneficii extraordinare ale micii băuturi verzi, printre care:

  • Te ajută să slăbești fără prea mare efort pentru că e bogat în fibre și sărac în calorii

  • Redă vitalitatea și strălucirea tenului tău

  • Regleaza presiunea arterială

  • Trateaza constipatia

  • Reduce aproape in totalitate nevoia de dulce procesat precum ciocolata, inghețata și alți inamici dulci ai siluetei

Cum se prepara acest mic dejun? Simplu de tot!

Ai nevoie de:

  • Blender sau un robot de bucatarie

  • Frunze verzi (spanac, baby spanac si patrunjelul sunt cele mai utilizate) – o mână generoasă

  • 2-3 fructe bine coapte din care cel putin unul cremos (banana, mango, papaya) pentru a da consistenta smoothie-ului tau verde. Altfel, toate fibrele verzi se vor ridica la suprafață sub forma unei spume. Restul fructelor, după gustul tău.

  • O mana de migdale sau 1 lingurita unt de migdale

  • Apa 

  • Opțional: un îndulcitor natural precum mierea sau siropul de arțar

  • Foarte bine venit o lingurita spirulina greceasca organica pentru un plus de antioxidanti, proteine si vitamine

Se pun în blender și se mixează cam 2 minute sau până devin ultra cremoase. Se consumă imediat sau în aceeași zi. Îl poți pregăti de seara ca să-ți fie gata dimineața.

Una dintre rețetele mele preferate e mai jos.

Reteta
Ingrediente
2 banane medii
1 lingurita cacao
1 lingurita miere de la Muntele Sfant
1 lingurita spirulina greceasca organica
  •  adica spirulina din aceea adevarata, din regiunea noastra, pe care am gasit-o cu greu in Grecia :)
300 ml lapte de migdale
  •  5% migdale, restul apa si un strop de sare
Instructiuni
1
adauga toate ingredientele in blender
2
blenduieste cateva minute
  • rezista tentatiei de a opri blendereul dupa 5 secunde (exceptand cazul in care ai un Thermomix sau Vitamix - chiar si atunci, tot iti trebuie 1 minut pentru un rezultat cremos)
3

consuma imediat 


Produse recomandate
Articole relevante

Spune-ti opinia

Nota: Codul HTML este citit ca si text!